dinsdag 29 september 2015

Maansverduistering gisteren

Gisteren, 28 september .... Vroeg ! uit de veren .... Opgestaan om 03.15 uur om de maansverduistering te volgen.  Spannend, mooi, moest ik gezien hebben.  Adembenemend, stil, we waren precies alleen-op-wereld.  Enkele foto's gemaakt met mijn iPad maar dat lukte natuurlijk niet.  Een gewone maandag met een ferme verkoudheid maar met het goeie nieuwe dat ik de workshop 'kalligrafie met kleurpotloden' kan volgen !  Joepie, ik ben ingeschreven!
Vandaag opnieuw een mooie zonnige dinsdag, met een 'dankjewel' pakje  in de brievenbus met enkele mooie fotoprints van 20/15 cm, ja een kadootje na mijn bestelling foto's.
En morgen!  Morgenvoormiddag met 'de' vriendinnen enkele dagen naar de Ardennen.  Prachtig weer zullen we hebben om te gaan wandelen en restaurantjes op te zoeken.... Ik kijk er naar uit!
T o t
l a t e r
d u s
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten