zondag 27 september 2015

Zonnige zondag

Ja, vandaag een mooie herfstdag en dat is het perfecte weertje om naar een feestje te gaan.  We zijn er vandaag graag bij om in Terhagen drie jarigen in de bloemetjes te zetten!  Hoe doen ze het toch om een datum uit te zoeken met mooi weer?!?
Gisteren zag ik het even niet zitten met een verkoudheid en een zware hoest en hooooopen zakdoeken, maar vanmorgen stukken beter.  Ik denk omdat we mogen gaan feesten met superleuke vrienden.
Vanmorgen al actief gecomputerd... Vanaf 9 uur kon ik me inschrijven voor leuke workshops op zaterdag bij An Vanhentenrijk.  Ik wacht nu af of het gelukt is ....  Zou graag de workshop 'kleurpotloden en kalligrafie' volgen en volgend jaar 'embossing'.
Om naar uit te kijken.
Nu nog een uurtje mijn 'huiswerk' maken voor de cursus witruimte. En dan naar Terhagen😘
Tot later ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten