zondag 28 februari 2016

Week 8

Zaterdag vorige week een gezellig verjaardagsfeestje van Lieke, en wat een locatie... Zo leuk..
Zondag was een regendag, niet buiten geweest.
Wat heb ik gedaan :
~ voorbereiding van de kalligrafieles van woensdag, heel wat puzzelwerk en snijwerk, ik doe er een foto bij
~ croque's met een slaatje voor 's middags
~ lezen ook, 'in een andere wereld', boeiende lectuur
~ haken, nog heel veel rondjes te haken aan mijn 'mochillatas'
~ naamkaartjes geschreven... Daar doe ik iemand een groot plezier mee...
~ facetimen met Valentina... In Italiƫ was het ook een regendag... We hebben heel wat plannen gemaakt voor de komende paasvakantie en zomer

En wat een luxe, Jan sr zorgde voor het avond-eten en voor de aperitief....

De laatste week van februari was rustig met yoga, laatste les 'witruimte', naaicafe van Femma, bloemschikken bij Rita en straks babyborrel van Maxent.  Ik kijk er naar uit om heel wat mensen te ontmoeten ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten