zaterdag 6 februari 2016

Week 5

E i n d e l ij k. Terug.
Allerhande drukte, niet van gekomen om me aan het schrijven te zetten.
Nu een rustig moment en beginnen schrijven en denken : wat heb ik de voorbije weken toch allemaal gedaan.
Ik zou het je perfect dag-per-dag kunnen opnoemen.
 Hou al 'heel mijn leven' een agenda bij en schrijf kort op wat  ik heb gedaan:
Voormiddag  Namiddag. Avond .....
En ja,  op papier, nog altijd....
Mijn afspraken-agenda is mijn smartphone want die heb ik steeds bij en kan ik niet missen, maar mijn noteer-agenda kan ik eigenlijk ook niet missen.  Altijd vind ik wel een gaatje om die aan te vullen, ook op vakantie.  Is soms ook wel handig. Ik maak nog elk jaar een foto-album van een twaalftal bladzijden - op papier - en dan is het handig om een datum of plaats terug te vinden om erbij te noteren...  Doet me eraan denken om bij gelegenheid nog een aantal foto's te laten afdrukken en het album van 2015 af te werken.
Tot volgende week, ik beloof !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten