zaterdag 23 januari 2016

18 - 24

Week van 18 tot 24 januari is week 3 van 2016.
Een rustige week voor mij.
Meer last en ongemak dan verwacht, van mijn val in d'Ardennen en dus geen yoga of YinYoga.
Actief wel met kalligrafie.  Was woensdag een leuke les in de reeks witruimte, met als titel "het is speeltijd , een les in kalligrafische speelvaardigheid".  Ben dat nu volop aan het uittesten en misschien toon ik volgende week mijn ontwerpje(s) ?
Wat ik wel toon is mijn zentangel alfabet.  Een letterkast die van de kamer van onze Janneman al vaak verhuisd is, telkens met de vraag van bijhouden  of wegdoen... En toch niet.  Nu dus gevuld met alle letters van het alfabet.  Leuk, niet?
Dinsdag maatjesdag en gisteren een afspraak gemaakt met m'n vriendin Ingrid.  Binnenkort zien we mekaar en kunnen we bijbabbelen want eigenlijk is het veel te lang geleden dat we mekaar nog gezien hebben....
Ik kijk er erg naar uit.

Vanmorgen joggen en Straks naar de volleybal, supporteren voor Fran.  

En morgen, een rust-dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten