vrijdag 15 januari 2016

Week 2

Voor mij een leuke week.
Maandagvoormiddag naar d'Ardennen vertrokken. In de pletsende regen.  Geen buitenkomen.  Maar niet erg, we hadden ons voorzien met lekker eten en drinken, leesgerief, breiwerkje, kruiswoordraadsels, sudoku, leesboek ... En toen we s'avonds  naar het nieuws dachten te kijken... geen tv!  Een dag als geen ander dus.
En dinsdag, prachtige zonnige dag EN mijn verjaardag.  Al vroeg wakker van de vele sms-jes en telefoontjes.  Blij, heel blij met mijn verjaardagskado  "wedding day" van lieve blanquaert. Dankjewel Rita en Jo.
Dan naar  Durbuy, fijn restaurantje... Op dinsdag niet zo vanzelfsprekend.  Nadien met Rita nog een flinke wandeling in Izier, lastig stappen na zo'n regenweer en ja, pats, ikke onderuit ...
Gelukkig goed afgelopen.
Thuiskomen was ook speciaal  met zoveel verjaardagskaartjes in de brievenbus en na de middag een verrassing, een pakket van 'entrepot du vin' met de groetjes van Jan jr, Lina en Valentina.  Mijn lievelingswijn.  Wat ben ik een geluksvogel.
Deze week ook al heel toffe reacties en bedankjes gehoord over de (61) nieuw-jaars-wensen die ik verstuurde... een dromenvanger. 
Een DROOM*van*een*week!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten