zaterdag 9 januari 2016

Week 1 in 2016

Deze eerste week van 2016 is bijna gepasseerd.
Een gewone week na de drukte van de feesten.  Ik kijk telkens weer uit om de feestdagen samen door te brengen en spijtig, maar voor mij zijn ze te vlug voorbij, want dat wil zeggen dat we terug thuis zijn uit Italie en dat het een beetje al, aftellen is naar ons volgend samen zijn met onze Janneman en Lina en Valentina.  Afscheid nemen en dag-zeggen, niet zo makkelijk, ik leer het niet....

Een week waarin ik hard heb gewerkt om mijn nieuwjaarswensen klaar te maken en op de bus te doen. Ik denk, hoop dat de 61 envelopjes intussen aangekomen zijn.

 Verder een gewone week met de wekelijkse YinYoga, kalligrafieles, Femma-vergadering, joggen maar ook de was en de strijk en de poets.  Wat ben ik nog allemaal vergeten?
Deze namiddag op stap met mijn vriendin Rita en naar de volleybal naar Fran.
Wat was het zaaaaalig om daarna thuis te komen, de tafel gedekt en het eten klaar.  
Dankjewel Jan sr !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten