donderdag 7 januari 2016

Einde oud-jaar ...

Mijn laatste bericht is al eventjes geleden, was niet zo gepland.  Tijdens ons verblijf bij onze Janneman in Italie was er op 25 december een probleem met internet, ikke dus geen WiFi meer.
 Dat is niet te geloven, maar tot de dag van vandaag is dat probleem niet opgelost!!


Wat wil ik onthouden van 2015 :  een goeie gezondheid vooral / heel veel leuke momenten met onze vrienden   /  de steeds gezellige babbelbijeenkomsten met mijn maatjes / in april naar Italie voor de verjaardag van Valentina / Amsterdam en vier dagen met de boot over de Friese meren / u-u-uren  knutsel en schrijfplezier voor Lieke /  Berlijn, verbazend mooi / supertoffe kalligrafiecursus en -workshops /  YinYoga leren kennen / september, Valentina op bezoek hier met de papa, mama moet werken, leuk shoppen, wandelen, knus samen zijn /  kunnen joggen, lange wandeltochten en volgens de kilometerteller op mijn fiets 961 km gefietst  - daar ben ik fier op / lentefeest van Fran en Stan / en ... en .... ik zal nog zoveel vergeten.... wat ik niet kan vergeten en warm in mijn hart draag zijn de verjaardagsfeestjes van Fran en Stan, van Rosine en Phil, van Lauryne  en dot jaar voor 't eerst van Maxent !

Mijn voornemens voor 2016 :  elke week blog-gen.
Dus tot de volgende, week 1 !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten