vrijdag 13 november 2015

wafeltjes mmm lekkere wafeltjes


Vrijdag de 13e.  Een rustige vrijdag voor mij.
Deze voormiddag gaan winkelen : wol kopen en ook langs LucasCreativ.  Binnenkort een workshop op zaterdag 'kalligrafie en kleurpotloden'.  Toen ik dit las maakte het mij nieuwsgierig.  Dus heb ik me ingeschreven en alvast tekenpapier Imagine gaan kopen.

Deze namiddag gaan joggen.
Leuk windje, maar ook een zonnetje.
Het heeft me goed gedaan.

Een uurtje later, een regenbui van jewelste met een stevige wind.
Maar binnen is het lekker warm.
Knus in de zetel met m'n breiwerk.

Kreeg opeens goesting ! om wafeltjes te bakken.
Ikke, geen keukenprinses maar heb een receptje van mijn vriendin Rita ,  'bewaarwafeltjes' en dat kan het niet mislukken!

Gezonde wafeltjes zijn het met steviasuiker en speltbloem.

Zien ze er niet lekker uit?




S
M
A
K
E
L
IJ
K


Geen opmerkingen:

Een reactie posten