donderdag 3 december 2015

Terug....

Terug van weg geweest.
 Veel veel te lang geleden dat ik nog een blogje heb geschreven, wegens te druk.
Misschien niet te geloven van een zes+ maar toch is dit zo.
Mijn dagen vliegen voorbij.
 Veel leuke dingen te doen, neem nu deze week :

Op maandag: poets😊voormiddag, yoga😘namiddag, boodschappen doen en 's avonds kokkerellen..
Dinsdag: maatjes 🍀 dag. In de voormiddag koken met heel veel hulp van m'n ventje en vanaf 12 uur genieten van m'n maatjes Chris en Sonja. Samen eten maar vooral veel tetteren en bijbabbelen.  

Woensdag: kalligrafie📃les, witruimte 3 onder de knie krijgen. Na de middag 🚴 met zo'n mooi weer wou ik buiten zijn en intussen breiwol gaan kiezen en kopen voor een sjaal  voor onze Janneman.

Donderdag vandaag:  voor mij poets 😢 voormiddag want mijn ventje is naar de fotografieles en heb ik het huis voor mijn alleen.  En nu zit ik op 'mijn' zolder......? Dat is voor morgen ...

Dada😊

Geen opmerkingen:

Een reactie posten