donderdag 10 december 2015

yin yoga


Ik doe al heel wat jaren yoga bij/met Elly op maandagnamiddag,
in het begin enkel dames maar sinds vorig jaar ook geïnteresseerde mannen.
Na de les is het 'koffie-tijd' en 'babbel-tijd'
en trakteren we met onze verjaardag.  Wat heb ik al lekkere hapjes leren kennen... ja ik ben geen kook-fan..
Als ik thuis kom leg ik mijn matje op 'mijn' zolder/atelier open
en ja, nu yoga ik ook thuis.

Maar sinds september heb ik ook een wekelijkse Yin Yoga - les
bij/met Kristel.
Intussen heb ik al veel gehoord en gelezen over yin en yang, want
zo zou je alles in het leven kunnen indelen.
Alles verloopt langzaam, blijven langer in een houding
om zo stijfheid, spanningen en blokkades los te laten en om je nadien soepeler, vrijer, energieker.....
te voelen.

Ik kan je vertellen dat 5 minuten soms heel lang, soms
ook kort zijn ..

Ik kijk er elke week naar uit ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten