donderdag 17 december 2015

De BIB en de e-reader

Gisterennamiddag naar de bib geweest.
Wou enkele boeken meenemen 'op reis' volgende week.
Awel, weeral op reis,  dat is het steeds voor onze buren, kennissen.... Want familie en goeie vrienden weten dat dit voor mij / voor ons, geen 'op-reis-gaan' is maar in Italie zijn met de kerst samen met onze zoon Jan (neman) en Lina onze schoondochter en Valentina onze kleindochter.
Daar lees je volgende week meer over...

Gisteren in de bib dus, met mijn lijstje van te-lezen-boeken... Maar wou ook een e-reader uitlenen.
Handig toch zo'n tablet.  In de bib zijn een aantal e-readers ter beschikking en als je  je favoriete boek niet terugvindt, er zijn er heel wat die op een mum van tijd gedownload kunnen worden.
Maar ik vond direct mijn favoriet : De overgave, van Arhur Japin.

Klein, handig om mee te nemen.
Ik ben alvast fan !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten