zondag 17 april 2016

Laatste dagen in Viguzzolo

De dagen zijn hier voorbijgevlogen.... zo gaat dat meestal met leuke momenten en plezierige dingen.
We hebben niet stilgezeten.  Na het ontbijt eerst even de krant lezen, een beetje toch het nieuws in Belgie volgen en dan is een IPad een handig iets.
Daarna het klusjes-lijstje afwerken, maar dan vooral voor Jan.
Ik had een breiwerk mee, een sjaal voor Lina en die wou ik toch graag afbreien.
Is me ook gelukt.

En macramé.... Een plantenhanger maken in het zonneke is leuk om doen.
 Ik vind die mooi....
Straks een bloemetje halen en 't is klaar.

 Na de middag tijd voor Valentina.   Valentina heeft  school - elke weekdag en dus ook zaterdag - van 8 uur tot 12 uur of tot 13 uur.   Na de middag dus altijd thuis.... Nee, niet altijd want er is ook 'moderne dans' op dinsdagnamiddag en 'hiphop' op woensdagnamiddag.
Na de schooltaken hebben we samen de tijd om te gaan wandelen met Tobia en Emma, twee jack-russels, shoppen hebben we ook gedaan, pannenkoeken bakken,  de Nonna gaan bezoeken, een ijsje gaan eten in Tortona .....

Gisterenavond bbq, met 25° smaakte het en waanden we ons in volle zomer.   In Belgie is het frisser, lees ik... We genieten dus dubbel.

Vanavond  mosselen op het menu, klaargemaakt op Z'n Belgisch, zo hebben ze de mosselen graag.

Zaterdag,  de 16e april, onze trouwdatum, en onze laatste dag en 25°.  Zouden we het zonnetje kunnen meenemen naar huis?
Na de middag nog even boodschappen doen, Italiaanse lekkers om mee te nemen naar huis, want we willen onze huis-wacht Marc flink verwennen.

Vanavond een etentje met de ganse familie, ik kijk er naar uit....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten