dinsdag 10 januari 2017

Dinsdag

intussen is het dinsdag en tel ik nog steeds af - 16 dagen

Vandaag enkele telefoontjes van vriendinnen, doet goed wat van de buitenwereld te horen.  Ook nog enkele nieuwjaarskaartjes / -wensen toegekomen en ik hoop dat ook mijn kaartjes zijn aangekomen.  Hier een foto van een van de drie kaartjes die maakte voor 2017.



Al leuke reacties gehoord.  Vind het elk jaar een uitdaging om iets te doen met de kalligrafieles die ik volg.  Dit jaar de vierde en laatste cursus 'witruimte' met vooral het strakke loslaten en je eigen ding te doen.  Is moeilijker dan gedacht maar met de verschillende opdrachten en oefeningen, veel veel schrijven lukt dit wel.  Ik mis vooral mijn zolder, mijn schrijftafel met de doos inkten, pennen, potloden, gommen, stiftjes .....  nog 16 dagen en hoop dat ik met de stapgips tot op zolder geraak !

Nu nog wat lezen. Mijn verjaardagskado van onze Janneman en Lina :  de bekeerling van Stefan Hertmans.  Prachtig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten