dinsdag 17 januari 2017

Op stap ...

zondag op stap geweest.... ttz buitenshuis.....
Was nieuwjaarsreceptie van de volleybal en Jan wou absoluut dat ik mee zou gaan en dus is Luc me met de auto komen halen, rolstoel ook.

Eigenlijk een gezellige middag, zo terug 'onder de mensen'. Bijgebabbeld met Eveline, ja bij die gelegenheden zien we mekaar.

Intussen is het dinsdag de 17e januari en nog 9 dagen met deze gips = nog 9 dagen hetzelfde ritme van opstaan en de verpleging die langskomt.  Invullen wat ik doe, is ongeveer hetzelfde.  Daarnet foto-afdrukken besteld via computer en als die eind van de week toekomen, kan ik het toto-album 2016 aanvullen en afwerken.  Foto's inplakken en tekstjes bijschrijven is een leuk werkje.  Ik kijk er naar uit.

Deze namiddag twee vertaal-teksten voor onze Janneman nalezen.  Toch ietwat een andere daginvulling vandaag 😘

Geen opmerkingen:

Een reactie posten