dinsdag 3 januari 2017

Vandaag de derde januari

Even een rustdag ingelast.
1 januari was een drukke bezoekers-dag, een kook-dag ook voor Jan Sr die er deze keer helemaal allen voor stond.  Maar dat is uitstekend gelukt.  Het was dan ook middernacht toen Annita en Luc vertrokken.  Hebben al 'een beetje' reisplannen gemaakt voor komende zomer... alles hangt af hoe het met de revalidatie van mijn voet verloopt....

Gisteren dus rustdag ttz Jan Sr heeft ons  huis op orde gezet, de keuken onder handen genomen en voor mij naar het copiecenter gereden om de nieuwjaarskaartjes te laten copieren.

Tijdens de siĆ«sta van Jan Sr kon ik de kaartjes beginnen afwerken.  Heb er een zestigtal te knutselen en nog te versturen.  Een aangename bezigheid nu ik toch niet anders kan dan met mijn voet omhoog te zitten.

Gisterenavond Rita nog komen dag-zeggen, want ze vertrokken nog enkele dagen naar de Ardennen. Zoveel aandacht doet me oprecht plezier!

Tv gekeken, 'thuis' is mijn vast programma - als de dijken breken -  en daarna nog wat gelezen.  Tijd om naar bed te gaan, met de hulp van Jan Sr, want alleen, op een been, lukt  me dat niet.  En toen werd het me even te veel.  Heb eens hard geweend, onmacht en de zekerheid en vooruitzicht van nog 9 weken gips.

Daarnet sUpeR-blij met het bezoek van mijn zus, een telefoontje van Valentina, het zonneke schijnt en de postbode bracht enkele nieuwjaarskaartjes...   een leuke dag vandaag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten