zaterdag 14 januari 2017

Zeventig plus

Intussen klinkt het vertouwd,.. zeventig plus twee dagen.
Was donderdag een  gezellige dag en ben zo een beetje vergeten dat ik jarig was omdat ik toch worstelde met de zeven.  Mijn vriendinnen stellen me altijd gerust dat ik er nog jong(er) uitzie, en dat is ook waar maar, een cijfer is een cijfer.  Het wringt een beetje omdat ik weet dat ik al langer heb geleefd dan wat er nog komende is....  en al mijn plannen en verlangens ?!?

Nog 12 dagen tot mijn volgende gips.  Gisteren een lange dag met weinig / minder telefoontjes en dan ben ik hier op mezelf aangewezen met lezen en macramé, iPhone.  Heb van Ingrid, de verpleging een boek gekregen 'mijn geheime tuin', een kleur en zoekboek.  Staan mooie kleurplaten in.  Morgen wil ik graag naar mijn zolder om wat gerief op te halen.:  kleurpotloden, want wil wel dat kleuboek eens uitproberen.  Ook oefenboek voor kalligrafie, want ik wil aan mijn schrijfopdrachten beginnen.  Een uitdaging om een eigen tekst te schrijven naar een voorbeeld van Hans Joachim Burgert en Denise Lach.

Veel veel oefenen is de boodschap !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten