dinsdag 27 december 2016

Dinsdag de 27e

Net in mijn agenda gekeken : nog 29 dagen te gaan EN dan kan een stapgips aan mijn voet.
Ik kijk er erg naar uit omdat ik denk dat het comfortabel-er is en ik mag steunen op mijn voet.

Intussen?  Nu elke  dag een beetje anders omdat onze Jan en Lina en Valentina hier zijn.  Maar vrijdagnamiddag komt al in zicht, nee, niet aan denken ...

Gisteren een tweede tekstje geschreven voor de nieuwjaarskaartjes.  Ik wil er drie schrijven en ze laten copieren op een A4.  Graag tegen einde van de week en kan ik ze verder afwerken.

Lina vandaag een beetje ziek, grieperig.  Dus is onze Janneman in actie geschoten om de deeg klaar te maken voor de foccacia.  Is nu aan 't rijzen en is intussen al een dik bolleke.

Rijden nu eerst naar Bornem om Kjell even te bezoeken in 'Entrepot du vin'.  In Belgie zijn is altijd druk om vrienden te bezoeken, toch leuk he!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten