vrijdag 30 december 2016

Vrijdag, vertrekdag

Laatste dag in Belgie voor onze Janneman en Lina en Valentina.
Altijd een stille dag, want alle-vijf weten we dat we straks afscheid moeten nemen.
Deze middag aan tafel, weinig lachen en weinig babbelen.
Valiezen inpakken, valiezen naar beneden, valiezen naar de auto...

Jan Sr is daarnet met hen vertrokken om ze naar Zaventem te brengen.
En ik, zit hier nu alleen.
Verdriet.
Afscheid nemen, ik leer het nooit.
'Dag' zeggen, een dikke knuffel en een dikke kus, en nog een, en nog een ..... zeggen van "ik zie je graag", zorg goed voor mekaar...

De volgende dikke knuffel zal ergens in april zijn....   ik hoop dat ik daartegen terug kan stappen en naar Italie reizen.....

Daar moet ik naar uitkijken, aftellen misschien???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten