woensdag 28 december 2016

Twee weken geleden ....

nog 28 dagen niet steunen op m'n voet.... ja, zo zit ik hier in de zetel ....veel lezen, me bezighouden ook want alleen in de rolstoel kan ik van a naar b.  Dezer dagen zijn vol afwisseling met onze Janneman hier, Lina die de kook overneemt - momenteel wel met een serieuze verkoudheid - en Valentina die me allerlei spelletjes leert .... boeiend en moeilijk om mee te stoppen.
Gisteren voor het eerst 'tiger bal' gespeeld... ik moet nog veel oefenen want mijn gemiddelde is 14.  Erg weinig want Valentina heeft 56 als gemiddelde ....

Daarnet Luc hier geweest en zo zijn we weer helemaal mee met de familie- verhalen.

De postbode is geweest en heel wat kerst- en nieuwjaarskaarten in de bus.  Ook eentje van de Femma-naaicafe-dames, doet me plezier !

Seffens verder breien aan m'n sjaal.... tot morgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten