zondag 25 december 2016

Kerst 2016

Zou volgens de tweejaarlijkse planning doorgaan in Breendonk.
Is ook zo, maar dat ik niet mobiel zou zijn, was niet in de planning voorzien...

De voorbereidingen vlot verlopen, ieder-een-deeltje bijgedragen, net bijtjes die op en af vlogen ... en ik ... stil in de zetel toekijkend met een krop in de keel.  Het werd me even te veel, niks kunnen doen. Met de knuffels van allevier was dit verdriet-moment vlug voorbij en heb ik genoten van de aperitiefjes, de verhalen tussendoor,  de kadootjes, het eten en van 'tombola spelen' .  Dat ik niet kon winnen, geen erg.

Vandaag Kerstdag dus.  Deze voormiddag zijn onze Janneman en Lina en Valentina met de trein naar Brussel vertrokken... stond op hun verlanglijstje om de kerstsfeer vandaag in Brussel te gaan opsnuiven en zijn nu dus volop aan het genieten.  Janneman, breng je leuke foto's mee?

Hier rustig: Sr kruiswoordraadsels oplossen en seffens een duttende doen.  Ik wil beginnen adressen schrijven voor de nieuwjaarskaartjes, verder in mijn boek lezen, .... 

Een kerst, anders✨Dan🌲Anders,  om n o o i t te vergeten✨

Geen opmerkingen:

Een reactie posten