vrijdag 23 december 2016

joepie, bezoek

joepie !  Bezoek vandaag !
Onze Janneman en Lina en kleindochter Valentina arriveren deze namiddag en logeren een weekje 'thuis'.  Ik kijk er erg naar uit.  Vooral nu, nu er weinig activiteit te beleven valt ....

Gisteren namiddag dus naar de kliniek, even buiten ook.  Het heeft deugd gedaan om een frisse neus te halen.  Heb me voorgenomen om elke voor- en namiddag met de rolstoel een toereke te maken in de tuin, als het droog is, niet in de regen ....

Vlot bezoek bij de dokter gisteren :  mijn voet staat mooi, zegt hij.  Zelf denk ik er anders over maar ik ben geen kenner, een voeler wel.  Oude gips er af, nieuwe gips eraan en ik mocht zelf de kleur kiezen: wit of rood of blauw.  Het is een blauwe geworden, zomaar.  Heb er wel wat last van, gips zit veel vaster rond mijn voet en voel dit altijd.  Pijn, misschien niet, maar beetje ambetant.   Aan wennen zeker?  De 5e januari mogen de nieten er uit en oeps, een volgende gips.

Jan Sr is boodschappen doen - 'den beneden' nog een stofzuigerbeurt geven  -  Jan Sr en Jo naar Zaventem en dan, na vier maanden dikke knuffels van en voor onze Janneman en Lina en Valentina.  Z A L I G ❤️😘🌲🍸😥❤️

Geen opmerkingen:

Een reactie posten