zondag 18 december 2016

Zondag vandaag

en dag twee terug thuis na opname en operatie voet.  Want dat was de diagnose toen ik via de spoed in Bornem op de operatietafel terechtkwam voor een ingewikkelde breuk.  Toen dr Van den Abbeele me zei hoe hij het verloop/het herstel zag was ik even stil :  zes weken met een gips en volledig-steun-verbod - daarna zes weken met een stapgips , dan is het ongeveer half maart en weet ik dat je terug stapt ......
14 december - 15 maart - ik was even stil.....
Ook stil en even-van-deze-wereld na twee operaties en twee verdovingen....  met misselijk zijn, pijn hebben, baxters, antibiotica, niet eten, niet drinken, rust en slaap maar zei de verpleging.
Na een rustige nacht voelde ik me heel wat beter, wen je vlug aan een ziekenhuisritme en kijk je uit naar bezoek.  Jan Sr heeft het moeten kunnen deze dagen, maar niks wat te veel en sinds ik thuis ben is het verwennen geblazen.
Gisterennamiddag veel bezoek hier : eerst de verpleging voor m'n dagelijks spuitje, mijn zus waar ik enorm blij mee was want nu voel ik dat Lummen ver-weg-is, Leo en Jacqueline wipten ook es binnen,  Niki en mijn dikke vriend Stan met een boeket bloemen om in weg te dromen.  Later belden Sim en Ronny aan, bleven gezellig babbelen over alles en nog; bij het weggaan beseften we dat het nog een lange tijd zal duren vooraleer we mekaar in de yoga sessies zullen terugzien.
Aftellen, dag per dag.....
En dan tv-avond en GENIETEN was het van Toon Hermans !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten